Izdelki iz kataloga
Ali bi res kupili to, če ne bi bilo v akciji?
Na dom dobite katalog, v njem je polno izdelkov, ki so v akciji, jogurt ki je iz 30 centov znižan na kar 19 centov! Morda celo morate izrezati kupon za ta jogurt, ki se nahaja na hrbtni strani kataloga. Seveda si le ta jogurt, ker je zelo lepo in privlačno narisan na naslovnici, zaželite in se odpravite v trgovino po njega. Ker pa ne morete kupiti samo jogurta oziroma ker še potrebujete kruh, paštete in mleko, kupite še to. Takole, trgovec vas je zvabil v njihovo trgovino, kjer ste zapravili vaš denar.
Zdaj pa poglejmo drug primer, v akciji je nek tehnični izdelek, ki je znižan za 30%. Seveda ker izgleda privlačno, ga greste kupiti, saj se vam zdi uporaben. Veseli ste, saj ste prihranili, v bistvu pa to ni res. Zapravili ste denar za stvar, katero sploh ne potrebujete, je prej niste pogrešali, ampak so vam z tem, ko je bila naslikana v katalogu in znižana prebudili željo po tem izdelku.
To so marketinški triki, kako vas trgovec z eno samo sliko privabi v njegovo trgovino.